otrdiena, 2014. gada 20. maijs

Sākuma ieraksts, ievads vai kā viņu tur vēl var saukt.

Sveiki visi, kam patīk, nepatīk (kaut gan tad nesaprotu, kāpēc esat šeit) lasīt to, ko es rakstu un pārējie zvēri.
Šis ir tāds kā neliels ievads, par to, kas būs šajā blogā, kas es esmu un ko mēģinu darīt.
So.
Esmu Kārlis Balts (kā jau sadaļā pa labi iespējams būsiet ievērojuši), blogu veidoju, jo ceru kaut ko ar to pasākt. Precīzāk. Izplatīt savus domu plūdus, kas dažkārt (jā, arī man pašam) šķiet varbūt šizofrēniski un vēl viskautkādi. Un protams arī savus dzejoļus, ko centīšos nopublicēt varbūt kādā grāmatā pasarg Dievs! =D
Nestudēju, strādāju un cenšos sevi pilnveidot, paralēli mēģinot atrast savu vietu uz šīs pasaules.
Mani vada liktens un es ticu ka man ir jāsasniedz kas episks. Ja tā nebūs jutīšos sarūgtināts. Bet nu ko tur daudz.
Bloga nosaukums ir devīze, kas ir tik ļoti iepatikusies manam brālim un man - Screw the rules, tikai latīniski, jo redziet skan smukāk ^^. Just. Ne vienmēr visu var izdarīt likuma ietvaros un tad nākas improvizēt un ķerties klāt pārējiem līdzekļiem. Un kad būšu nospraudis mērķi mani no tā sasniegšanas neatturēs nekas. Tikai jāatrod gana labs mērķis vienīgais =D
Erm... Laikam pagaidām tas ir viss, kas man Jums sakāms.
Nu tad. Uz redzēšanos. Vai sarakstīšanos. Būs kā būs.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru